JOM!!! ^_^

Salam buat semua. Kat sini, Sa just nak share program yang akan datang. ^_^

KONSERT AMAL UNTUKMU GAZA

Untuk sebarang pertanyaan lanjut mengenai konsert sila hubungi ditalian Hotline 0133393224 atau email terus kepada untukmugaza@gmail.com

Lagu tema “Ketika Cinta Bertasbih” yang dicipta oleh komposer baru dari Bandung bernama Aden edCOUSTIC (yang telah dipopularkan oleh Melly Goeslaw) juga akan turut menyerikan konsert ini disamping penyanyi AMY Search, Heliza Helmi, Hizbur(Imam Muda) & Azhary Ayi (Juara Pertandingan Lagu & Sketsa Untukmu GAZA).

Sumber: Konsert Amal Untuk Mu GAZA

KONSERT PALESTIN IN OUR HEART VI

Bertemakan “ ONE HEART ONE UMMAH ” , sebuah konsert untuk Palestin akan diadakan seperti berikut:

Tarikh : 29 July 2011 (Jumaat)

Waktu : 7.00 pm – 12.00 am

Tempat : Open Stage, International Islamic College ( IIC )

Konsert yang diberi nama ‘KONSERT PALESTIN IN OUR HEART IV’ bakal menyaksikan artis-artis nasyid seperti Rabbani, Brothers, Mirwana, Muadz and Friends, The Wayfarers, Frenz, Ust Abd Razak bergabung dan akan menyampaikan lagu-lagu bertema Palestin, perjuangan dan kedamaian. Program ini juga merupakan anjuran bersama NasyidFM Media Network.

Pelbagai aktiviti menarik turut diadakan antaranya ialah mengutip dana, pameran, cabutan bertuah dan banyak lagi. Oleh itu,dapatkan tiket masuk berharga RM10.00 (public) & RM5.00 (Student). Untuk tempahan tiket dan maklumat lanjut, sila hubungi :

Aisyah : 013 2378539

Zuhdi : 017 5615711

Fatin : 013 2053365

Sebagai tanda sokongan anda, jom beramai-ramai ke Konsert Palestin In Our Heart VI. Mari berhibur sambil beramal dan membantu saudara-saudara kita di Palestin.

Sumber: Nasyid Kini

PERTANDINGAN PIALA RABBANI

Untuk maklmat lanjut tentang pertandingan nih, boleh rujuk di nasyeed.com juga boleh download borang penyertaan di sana.

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com