Serabut!

Ya ALLAH... serabutnye kepala Sa skrg... serabut sangat. tiap2 masa bnde lepas dtg kat kepala. Tadi buat Etika kat blok A sampai kol 11.50 mlm... Sambung wat kat bilik lak... Balik bilik aku wat prepare untuk etika. Cari maklumat untuk animasi. N study Math sket2... Ntah smpat ke sume nie... Penat... letih... tiap2 ari mcm nie... Sem nie rasa serabut sangat... Macam2 jadi... Jiwa nie selalu rasa lemah. kosong... Kdg2 lemah semangat... Xde mood nak study. Tapi xpe.. Mungkin nielah cara ALLAH nak uji aku. Aku terima... Aku pon da xnak bergantung kat org... Xnak share kat org sgt mslh2 nie... biar aku tanggung snirik. Aku xperlu abg2 untuk atasi masalah aku... Xperlu sesape... Hanya ALLAH tempat yg patut aku mengadu... Tapi................ Amat sukar sebenarnye bagi aku. Sebab aku selalu lupa aku ada ALLAH. Susah aku nak menanges untuk ALLAH....

Sebelum nie aku selalu bebankan abg2 ngan masalah2 aku... Sekarang biarlah aku urus sendiri... Aku xnak susahkan dierorg dah. Biarlah dierorg ngan dunia dierorg. Hakikatnye hati nie merindui kata2 semangat dari dierorg... Kata2 dierorglah selalu buat aku sedar n bangkit balik... Tapi biarlah... Lagipon aku xbagi manfaat pape kat dierorg... hanya masalah... Moga ALLAH lindung Sa... Moga ALLAH sayang abg2 Sa...


Kdg2 aku xnampak hala tuju aku... Kabur ngan masalah2... Teruk btol... De membe aku ckp, aku skrg agak sensitif... xmacam dulu... Hehehee..ntahlah. No komen... Mungkin btol pe dier cakap. Aku teringin sangat nak baiki sume nie... tapi xtau macam mana... Moga ALLAH tolong aku... Bila masalah byk datang macam skrg nie, aku sedar aku xleh fokus... n byk ponteng kelas... teruk btol Maisarah Ghazali nie... Tapi mmg inilah realiti... Bila aku fikir impak yg aku akan dapat,aku terpaksa gagahkan juga diri utk belajar. Tapi itu kalo fikir... Kalo x??? Urmm.. faham2la... Ponteng jgak la jwbnye...

Tambah ag aku fed up ngan sakit aku nie... Selalu sakit. Aku tau nie ujian ALLAH bg gak... n ada org cakap khifarah dosa... ye! tapi aku xtahan terus macam nie... Minat nak belajar pon jadi kurang. Ermm.. mungkin org xtau pe aku rasa... Sape yg sakit n rasa apa aku rasa mesti faham kenapa... Bukan aku nak salahkan ALLAH.. X... jauh sekali. Cuma aku sedih... Susah nak cakap.. Nanti cakap aku emo plak... biarlah... Pe pon hajat doalah dari semua...

~ Esok test Math! Malam nie xtido. Lagi 3 jam nak subuh.Pada abg2,sa mntak maaf... byk membebankan... Sori...

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA