Happynye hari nie!


Hari nie aku seronok sgt...Knp?hehehe...sahabat aku,Nusaibah Zahidah bt. Z.Arifudin xjadi pindah!happy nye aku...nie bermakna kteorg xberpisah...Asalnye dari minggu lps lg Bah bgtau dia nak pindah.Ibu dia suruh atas sebab2 tertentu...Tp atas kerjasama pihak tertentu,Bah xjadi pindah...Maisarah Ghazali kembali ceria setelah beberapa hari asyik nangis sorg terkenangkan nasib bila ketiadaan Bah...huhu... malu la pula bocor rahsia...ye la...kalau ada dia,hidup aku nie terurus sikit...kira boleh jd kakak aku la...huhu(walaupun hakikatnya aku lahir dulu...) tapi yg xbestnye asyik kena sengkeh la... So,bila duk dgn Bah kdg2 kena jada adab n kesopanan..hehehe...n satu lg xbest bila Bah,Hasnul,Bhah n Ana bersatu kenakan aku...kesian aku...jd mangsa buli...tapi macam biasa la..Maisarah Ghazali kan cekal n tabah orgnye...hahaha...so,sabar je la...Tp aku xkisah semua tu asalkan kiteorg berlima xberpisah...Doakan Ukhuwah kami kekal hingga ke akhir hayat... Selain tu...tau x knp Maisarah Ghazali happy?sebab...esok dah kemungkinan dapat cek Mara...Masalah btol Maisarah nie... Minta2la aku xboros bila dah dapat Mara nie...Insya Allah ayah akan pegang duit tu...aku kan boros...xpe...aku sanggup...asalkan baik utk aku...Smg aku sentiasa lalui hari2 dgn penuh keceriaan...n diredhai ALLAH...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA