Earth Hour...

Malam nie semua pakat2 tutup lampu bg menyokong Kempen Earth Hour...tutup lampu selam 1 jam.Dari pukul 8.30 malam hingga 9.30 malam...Aku dengan bangganya menyahut panggilan kempen tu...Hostel aku pon macam tu...Semua pakat tutup lampu...gelap gelita...seronok...makan dlm gelap...borak dalam gelap...macam2 dalam gelap...yg lain ckp,dpt gak rasa macam mana hidup xde elektrik...tp aku xmacam dierorg..huhu...sbb aku pasang laptop guna wayar(elektrik)...org lain pakai bateri...tp yg lain xsedar...xtahu..siapa suruh xtutup suis elektrik...hehehe...aku pun apa lg...manfaatkan je.kan bagus kalau 1 negara tutup lampu.maksud aku dgn kerjasama TNB,padam 1 Malaysia...baru ada syu'ur...hehehe..xdela aku curi2 guna elektrik.lg pun motif @ objektif kempen nie kan nak jimatkan tenaga elektrik...So,kiter sebagai pengguna kena la bersyukur dgn apa yg ada.jgn membazir...lebih2 lg Maisarah Ghazali...huhuhu... Pape pon seronok tambah kena usik dek Bah...(suruh teman pergi tandas,dier usik lak)...Mg Earth Hour tahun depan dapat sambutan yg menggalakan...Mg rakyat Malaysia cepat sedar....
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com