Esok Balik!!!

Hehe...sronoknye!Esok balik...bkn sbb balik umah aku seronok,tp sbb aku balik skolah.boleh jumpa adik2 yg dah lame aku tinggal d madrasah tarbiyahku yg tercinta...Sekolah Menengah Agama Swasta Kampung Laut(SMASKL) @ Sekolah Menengah Agama Kampung Laut(SMAKL). Kiterorg puteri IKHLAS de buat reunion...Putera xsekali.hehe...putera jgn jeles..huhu...Nie utk kaum hawa jek...Gen 1 n Gen 2...mesti best...huhu...Hari nie aku dah dpt semua markah test 1... hehe...Alhamdulillah,Maisarah Ghazali dah buktikan dier ada peluang utk berjaya...Usaha lg! Nie nak cite sket...cdey.bg aku la...Pg td sampai kat kolej,Fathin bg aku jg seekor anak burung.Burung kelicap..comey...aku suka sgt...baby lg.Fathin jmp waktu baru sampai kolej.mungkin jatuh dari sarang.anak burung 2 kecil lg n xpandai terbang.aku bawa burung 2 kehulu ke hilir...ramai yg main sbb suka tgk dier.time dlm kelas aku bawa gak tp letak kat bawah sbb mg letak dlm balang dah.So,org xsedar ngat.sampai otg xcam antara bunyi whiteboard marker ngan bunyi burung.klakar...tengah hari td,aku bg dier minum air...semangat dier minum.mcm dahaga sgt,padahal banyak dah minum sebelum tu.xsampai 5 minit aku,aku berhenti bg air,aku sedar badan anak burung 2 dah xgerak.aku gerak byk kali,xde respon.bunyi pon x..cdey..rupa2nya dah mati. Aku pe lg,nanges la..aku dah mula syg dah...tiba2 ALLAH amik nyawa dier.tp xpe.aku terima.waktu tu baru aku fikir,betapa aku hargainya idup nie...hehe..np?nak gelak ke?xpe2...aku terima seadanya...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA