Hanya Lepaskan 1 Rasa..

Salam..
Sebenarnya Sa pun tak tahu apa yang nak dikongsikan.. Mungkin jari hanya gatal nak menari di keyboard usang nih.. Terasa hambar.. Terasa suram. Mungkin sebab Sa jauh dari Nya.. Mungkin. Jiwa berlagu sepi.. Hati seakan terkaku mati. Huh! Mengeluh? Mungkin.

Segalanya terasa berat.. Hati dan perasaan. Rasa ini anugerah. Harus bersyukur.. Tapi kekadang rasa ini membuatkan diri nih tidak menentu. Ah! Lepaskan segalanyaa.. Jangan pernah salahkan rasa kerana itu semua bukan dosa. Biarkan asa itu melintas di lintasan masa.. Dan serahkan segalanya pada Yang Maha Kuasa..


Kiranya tiada Cinta insan untukku..
Cukuplah cinta ALLAH penyuluh hidupku.
Moga kelak akan ada cinta untukku
daripada insan yang mencintai ALLAH sebagaimana cintaku terhadapNya..

Mendalam sangat ke cinta aku pada DIA??? Huh! Waktu nihlah tetiba teringat akan satu doa.. Doa Nabi Daud a.s..

" Ya ALLAH, sesungguhnya aku memohon kepadaMu cintaMu dan cinta orang2 yang mencintaiMu dan aku memohon kepadaMu perbuatan yang dapat menghantarku kepada cintaMu..
Ya ALLAH, jadikanlah cintaMu lebih ku cintai daripada diriku dan keluargaku serta air dingin"


Maaf saudaraku. Kamu memang ikhwan pujaanku.. Aku masih disini tetapi bukan untukmu. Tetapi untuk yang menciptakanmu.. Cukup ALLAH bagiku. Selamat Tinggal wahai saudaraku yang diam-diam pernah aku cintai..

Maaf.. Mungkin post ini agak entah apa2.. Tak suka baca, abaikan.. Hanya melepaskan satu rasa.. Menulis cinta dalam kata kot..:P Moga ALLAH berkati kalian.. Hajat doa kekuatan buat diri ini^_^

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com