Hanya HATI

Salam buat semua..^_^
Rasa lemah untuk berbicara kat sini. Tp hati memaksa2 untuk menari di keyboard. Hehehe. Tiada apa yang penting untuk dikongsi. Hanya biasa2 saja. Belum kuat untuk banyak menulis. Diri masih lemah.

Sa cuma hajatkan doa dari kalian moga hati Sa kuat selalu. Macam2 cubaan yg ALLAH beri. Kawan2 pun mesti sama kan? Ada yg dirasakan mampu di pikul n ada yg dirasakan berat tak tertanggung.. Tapi Apa pun, ALLAH Maha Tahu.:D


Kebelakangan nih, rasa sangat diri nih diuji. Mungkin ALLAH nak bagi Sa rasa yg Sa nih ada ALLAH. Yup. Betul. Nak bagi sedar diri yg Sa nih hamba yg lemah.^_^ Rabu lepas, baru dapat tahu Sa de simptom2 migraine ditambah lagi dengan sakit yg sebelum nih sering menyerang... Alhamdulillah de ubat dibekalkan tp terlalu kuat utk Sa telan. Huhu. Rasakan dosnya terlalu tinggi. Lps raya, kalau ditakdirkan masih sakit seperti nih n bkn migraine, terpaksa buat rawatan lanjut. Doakan ya.. ^_^

ALLAH nak uji jek tuh.. Sakit, sihat, ajal, maut.. Semua ditangan ALLAH. Redha jek. Moga2 ramadhan nih sempat ke pengakhiranlah kan. Sa pun doa untuk korang semua.. Doakan juga buat sahabat Sa yg kritikal di ICU skrg. Dia sangat baek.. Sangat bagus.. Moga ALLAH permudahkan urusan dia.

" Sungguh, Hati itu anugerah terindah dari Ar-Rahman
pada makhluk yang bernama manusia.
Bagi insan hina seperti aku,
yang banyak jahil dari tahu,
yang banyak alpa dari peka,
hanya 1 pintaku Ya ALLAH,
Andai esok tiada lagi,
biarlah aku pulang dengan hati yang bersih.. "

~ Sa pun tak pasti kenapa gambar lollipop hati pecah.. Mungkin sbb hati nih sdg dalam kesedihan.. Ewahh.. Pandai2 jek..:P

2 comments:

Helmi Razali said...

semoga tabah ye sa.. =)

selain lagu muhasabah cinta, ada satu lg lagu yg uncle nak tuju pada sa; lagu berjalan tanpa henti- devotees
"segala kepahitan, segala kepedihan, terima bagai penghapus dosa".. =)

Intisar said...

Yup.. terima kasih, uncle. byk beri semangat.^_^

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA