Khilaf - Fachreza

Salam.. Hehehe. Sa nak share lagi 1 lagu baru dari seberang. Khilaf by Fachreza. Sangat2 bermakna. Liriknya simple tp menusuk hati. Video nih bkn lagu sepenuhnya tapi try la dengar. Kalau rajin, download lah yg mp3 punya, dengar sampai puas.:P


Seringkali hatiku resah
Tanpa kuingat namaMu ya Allah
Seringkali hatiku gundah
Melupakan diriMu ya Allah

Hati kecil tak mungkin berbohong
Dalam hening aku berkata

Reff:
Aku lemah lemah lemah dan tiada berdaya
Aku khilaf khilaf khilaf karena ku manusia
Tapi yang kuinginkan selalu didekatMu
PadaMu ya Allah

Aku lemah lemah lemah dan tiada berdaya
Aku khilaf khilaf khilaf karena ku manusia
Tapi yang kuinginkan selalu didekatMu
PadaMu ya Allah

Seringkali hatiku resah
Melupakan diriMu ya Allah

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com