Minggu Busy...

Adoii...minggu nie aku rasa busy sgt...Busy dgn test,kuiz n assignment...Byk2...Almaklum saje la...Maisarah Ghazali nie dah dekat dgn final...awal bulan 5,Insya Allah start final.tp study xsangat...bkn xde kesedaran ye...tp kerajinan aku ada pasang surut...hehehe...Test 2 nie mcm masalah sikit sbb ada ponteng kelas...erm...hari nie mata aku bermasalah sikit.Asyik berair jek... merah2 n pedih...kecil sebelah...hehehe..aku pon xpasti knp...Ujian...Mungkin ALLAH nak bg aku sedar dgn kesilapan yg aku buat.adala sesuatu aku buat(malu nak cerita...)...tambah lg kwn2 aku panggil aku lanun darat sbb aku tutup mata sebelah dgn tisu.kalau xtutup ngan tisu,aku akan kenyit mata sebelah...memalukan...td aku jln sambil kenyit mata,aku xsedar ada seorg abg senior lalu kat situ.aku pandang abg 2 sambil kenyit mata.kebetulan aku sengih sbb baru lps selisih dgn kwn...abg tu pandang semacam jek.aku terus tunduk n jln cepat2.malu2...mintak2 la abg tu xfikir pape...aku bkn sengaja nak kenyit tp terpaksa..adoii...Siswa kelas aku gelak jek tgk aku g2...gelakkan aku sakit mata...sabar jek...Alhamdulillah skrg mata aku dah ok sikit...kalau x,mesti aku kena sakat lg esok...Terima kasih,ALLAH...pulihkan mata sa...Esok kena submit assignment Titas n Nota kelas Bola Jaring.Moga ALLAH permudahkan...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA