Kekuatan...

Penatnye...esok aku de mini forum BI.Group aku ambil tajuk light pollution...Insya Allah kitaorang akan buat yang terbaik esok...lps mini forum esok,aku ada test Math.kol 3.30 ptg test. td abiskan masa dgn siapkan mini forum kat surau ngan membe2 group. Alhamdulillah... siap. Aku harap sgt aku kuat esok...skrg dah rasa lain...pedih. tp aku mesti kuat.aku kena kuat... aku harus sabar...Sabar Sa...Sa kuat!!! final dah dekat...Sa kena buat yang terbaik...Mg aku kuat n tabah tempuh semua nie...Ya ALLAH,kuatkanlah aku...kuatkan jasadku...tabahkan hatiku...berikan aku kesempatan utk lakukan yang terbaik...Sembuhkan aku...ringankanlah keperitan nie...permudahkanlah segalanya...Sayangilah aku n redhailah aku...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com