^_^

Salam buat semua..
Sa doakan sahabat semua dalam keadaan sihat sentiasa..

Mungkin lepas nih, Sa dah jarang update blog nih. Macam2 rintangan sekarang. Alhamdulillah. Sa dah grad n da abes diploma. Tunggu Konvo jek tahun depan. Doakan yek..

Kebelakangan nih, badan terasa lemah jek. Sakit urat badan datang balik n masalah pernafasan macam biasalah.. Jantung tak stabil. Tambah lagi, 4hb Dis lepas Sa accident. 2 kali accident. Dalam perjalanan balik Raya Haji, bas Sa accident dengan sebuah kereta yang laju. Alhamdulillah, bas tak ada pape.. cuma Sa terhentak depan n belakang.. Terasa sakit belakang.

Sampai di Kuala Terengganu, accident dengan kereta. Alhamdulillah tak teruk just dirempuh sikit jek.. Tapi kesannya sekarang, leher sakit yang amat n belakang terasa berat n sakit urat belakang.. Hajat doa yek. Moga Sa diberi kesihatan yang baek.

Jika memang ajal Sa hampir tiba pun, doakan Sa nih ALLAH redha yek.. Pada kalan semua.. Sa doakan moga ALLAH berkati kalian. Maaf tak dapat celoteh banyak. Bandan tak mampu menegak lama... Sayang kalian semua^_^

2 comments:

HafizuddinPirus said...

Syafakallah..

Setiap kejadian itu pasti di jadikan hikmah disebaliknya..

Qawiem Khairi said...

Ya. Setiap kejadian itu pasti ada hikmahNya. Mungkin hari ini kita tidak tahu, mudah2an pada esok hari, kita sendiri akan mengakui bahawa ujian ini adalah yg terbaik buat diri kita.

Moga terus kuat. :)

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com