KeranaNya Cinta Kami Bertaut

Salam sayang buat semua.. Rindu berceloteh di sini..^_^
Alhamdulillah.. Sa masih diberi kesempatan utk berceloteh lg. Hehehehe. Kali nih Sa nak share lagi pasal mereka nih. Antara insan2 yg sentiasa melakar pelangi indah dalam hidup Sa.:D Mereka la.. Junior n sahabat Sa..

Berapa hari lepas, Sa bepeluang sama2 ngan mereka nih. Bersama ke Taman. Selalu kalau Sa ke taman mesti xcukup lima. Huhu. Alhamdulillah,kali nih, ALLAH satukan kami bersama di sana..

Ada sesuatu yang terjadi. Kenangan yang xakan dapat dilupa..n_n Ummu n Izzah maen badminton. Beberapa minit main, bulu tangkis melekat atas pokok. Guna selipar baling2 nak jatuhkan bulu tangkis tuh. Tapi xdapat. Alih2, selipar Sa jugak jadi mangsa. Huhuhu.

Baling punya baling.. Tetiba, selipar Sa pun melekat atas pokok. Dah la tinggi. Huhuhu. Menjerit Sa kat situ. Selipar ke-5 utk sem nih. Huhuhu. Macam2 cara buat. Terbayang jugak Sa mcm mana nak balik dlam keadaan berkaki ayam. Huhu.

Lama juga ikhtiar. Mcm2 ragam. Alhamdulillah.. Jatuh jugak.. Sempat jugak Izzah sujud syukur. Hahaha. Syukur.. Berkat kerjasama.

Syukur sangat dianugerahkan sahabat seperti mereka.. Mereka banyak mengajar diri nih akan kehidupan. tp Sa pulak banyak ajar benda yang ntah pape.. Huhuhu. MOga ALLAH lindungi mereka.. Kuatkan tautan kasih nih.. Syukran, Ya ALLAH!




Kami..


Usaha tanga kejayaan..
Baling!!!

Bersatu kita teguh..
Bercerai kita roboh!
(Bergegar pokok tuh.. Hahaha)

Kasut Cinderela baru mendarat ke bumi..:P


~ Sayang kalian kerana ALLAH!^_^

1 comments:

Si Pengembara Hidup said...

^_^..ameen2..mekacih awak..
"Ya Allah jgn pernah kau pisahkan hati kami, kerana dosa kami..dan eratkan lah tautan ini..dalam rahmat kasihMu..meski pun kami akan berjauhan..ya Allah bimbinglah langkah kami bersama menuju syurga Mu..ameen ya Raballalamin..n_n..
p/s: rindu setiap detik saat bersama..

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA