JIMMY (o_0)

Salam.. Hehehehehe.. Dah sebulan Sa xupdate blog.. Huhu. Bkn xnak update.. tp de kekangan. Lagipun cuti nih, Sa xfree pon.. Huhu. Busy jugak2. huhu. Sori buat yg mereka2 yg msg2 di FB bertanyakan soal blog yg xberjalan selama sebulan nih.. (Sebulan jek pon! hahah.:P)


Haa... Mcm2 Sa nak share.. tp slow2 la ek.. Haaa... Nih Sa nak citer Sal Jimmy! Huhu.. Sp jimmy tuh??? Huhu.. Jimmy tuh seekor anak kera yg baik.. hihihi. Balik jek 22 Dec lps, terus pegi umah nenek. Tgk Adik2 spupu maen anak kera. Mula2 xbrani pon Sa nih.. Sbb penah de sejarah ngan keturunan kera nih.. huhu.



Tgk muka dier.. Mcm kesian kan? Huhu. Mmg kesian pon.. Ibu dia da xnak dia. Asalnya mak sedara Sa bawa balik dr umah dia. Kera mana pun xtau dia kebas. Tp menurut cerita dia, ibu kera tuh cederakan anak dia nih. Lukakan.. Mmg da xnak anak kot. Mak sedara Sa pun kesian la. Ambil bela sekejap. Lps tuh bawa balik kampung sbb kat umah dia xda org nak bela.. Huhu. Xpandai bela...


Bawa balik kampung mmg adik2 spupu Sa suka la... tambah lagi family kitaorg nih terlalu cintakan binatang. Huhu.. Adik2 spupu Sa la yg bela. Sa pun yg xberani boleh jd berani.. Anak kera nih diberi nama Jimmy.. Huhuhu.


Fobia Sa pada makhluk mcm nih dah xde.. Huhuhu. Alhamdulillah.. Berkat menyayangi Jimmy.. Hihihi... Sampai Adik Nur pun buat Jimmy nih jd kawan dia. Sebelum nih kwn dengan arnab n kucing jek. Skrg dah bertambah kera pula. Huhuhu.. ALLAH kan suruh kita sayang binatang.. Jaga binatang yg perlukan penjagaan.. Hihihi.:D

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA