Selamat Hari Guru...

SELAMAT HARI GURU!!!

Kuucapkan kepada sesiapa yang pernah mendidikku secara langsung atau tidak langsung... Jasa kalian amat aku hargai n aku kenang...Kalianlah lilin yang menerangi alam kegelapan...Kat sini aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT HARI GURU dan ingin memohon maaf atas segala salah silap...


Buat pendidik2ku di SEK. KEB. KEPONG(SKK) :

Terima kasih atas segalanya...Sir Tan Yue Gee(cg yg paling byk aku cari pasal),Puan Rahmah(cg yg paling memahamiText Color aku),Cg Zaini(yg xleh tgk aku senang),guru disiplin,Cg Badawi(yg xpenah lali utk rotan aku),Guru Besar Adnan(slalu bg smangat kat aku)Guru Besar Taib(yg slalu pantau aku.huhu) dan guru lain...Sori xlarat nak sebut byk2 tp kalian tetap dalam ingatan...


Buat pendidik2ku di SEK. MEN. AGAMA KG. LAUT(SMAKL) :
Syukran Jazilan pada semua kakitangan SMAKL.Di sinila aku blaja kenal diri. Banyak ajar erti kehidupan.Ayahanda ust Rohmat..Ust Amali,Ustzh Masyitah,Ust Sufian,Cg Salimah,Ust Raja'ie, Ustzh Syakirah,Ustzh Hasmawati,Ustzh Masitah,Ustz Sarah,Ust Yusof,Ust Hazrol,Ust Aswadi, Ust Zue,Mak Cik Nah(Kerani),Pak De(Pembantu sekolah)Pak Ngah,Pak cik Rosdi(Driver),Mak,Mama,Kak Tie,Mak De(Tukang Masak),Pak cik Zahari(Penyelenggara) dan ramai lagi.xlarat dahText Color nak senarai...Semua nie yang banyak membantu aku dalam kenal diri. Sorry banyak memeningkan kepala dan selalu lukakan hati... Thanks!!!


Buat pendidik2ku di KOLEJ TEKNOLOGI DARULNAIM(KTD) :

Xde kata lain selain terima kasih untuk kalian...Thanks..Banyak aku belajar di sini.Maaf selalu buat nakal.Terima kasih kerana terima seadanya aku...Encik Abdullah Sudin(KE)~Mekasih slalu bg semangat n sokongan..Pak cikHassan @ Encik Hj Hassan~Mekasih sudi lyn karenahku n byk blanja mkn..Pak cik Rosdi(Pengurus HEP)~Janjiku akan ku kota...Puan Harzun,Puan Mashittah(Kakak),Puan Laili Asyikin,Encik Hafiz,Puan Wan,Encik Manzur,Puan Fatimah,Encik Ilyasa',Mak cik Mai,Kak Ani,Abg Naim,Encik Sodiq,Puan Ha(Bhagian kwalan kredit n kwangan), Kak wan,kak Odah,Kak Ema(Bhgian HEP),Kak Zah Cafe n ramai lagi.xlarat gak nak senarai..hihihi..


THANKS & EVERYTHING!!!

Doakan anak didik kalian nie!!!
aku mengharapkan doa kalian!!!!
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com