Hari yang PENAT

Hari nie aku agak kepenatan...knp?Haa..nie nak citer nie...Hah?Bila nak study?erm..tgh study la nie.alang2 citer la gak..hehehe...Untuk pengetahuan korg,hari nie ialah hari kemasukan pelajar baru ke KTD under KUIS...Alhamdulillah...pengambilan kali nie ramai la sket berbanding sem lps.So,aku nak ucapkan "Ahlan Wasahlan" atau pun "Selamat Datang" kpd bdk2 yg baru masuk 2...Kebetulan pula hari nie kira cutila...(ganti Wesak Day).Lecturer sket jek yg dtg.Boleh kira dgn jari.Aku n Bhah mmg seperti biasa pergi ke kolej.Hajat nak study kat kolej sbb kalau study kat asrama nanti tidur je...xstudyla jwbnye...tgh aku n Bhah syok study Titas,kitaorg nampakla seorg bdk kecik dlm lingkungan 2 tahun merayap sorg2.Dier nampak kitaorg n dtgla.Ramah bdk 2..berapa minit kemudian baru nampak emak n ayah bdk tu.




Kitaorg main la dgn bdk tu...huish..hyperactive rupanya bdk tu.Xboleh duduk diam.Mmg penatla layan..Aduss...penat2..Tp aku suka bdk tu.Tambah lagi aku nie dah lama xmain dgn bdk kecik.. Semua benda dia nak main..Seronok2...Dlm pukul 3 ptg kitaorg ikut Pak cik Man(pemandu Bas KTD) ke Gelora Beach Resort kat Bachok..40 minit perjalanan pergi. Oh ye..SMAKL,2 org ambil course under KUIS...Zubir n Izzul...Lupa nak bgtau.Sampai tu,aku tgk pantai lawa sgt.Cantik...Subhanallah...Mmg kagum aku.aku terus ajak Bhah turun berlari ke pantai..Main air...Tgh syok main air,tiba2 aku nampak sesuatu dlm air.Aku pun pe lg..Tgk la. Mana la ahu kalau2 ketam ke.Tgk2...tepon aku!!!Aduss... Tgn aku cpt2 sambar tepon tu...Mcm mana boleh ada kat situ?Hairan aku..Fikir2 balik...mungkin waktu aku main air td aku xsedar jatuh...Terus aku offkan handset tu...Geramnye!!!aku onkan balik,tepon tu dah 'sakit'... offkan balik...Alhamdulillah bkn tepon yg arwah Adam bg..Kalau x,mesti aku dah meraung.Hehehe...Yg kena air tu tepon lama aku.No celcom punya...Yg Maxis,arwah bg...Akupun redha je la td. Lps Asar tunggu nak balik. Pak cik Man n Pak cik Zaini lambat..sempat kitaorg main air lg n sempat aku mkn maggi segelas.Sampai asrama td dlm pukul 6 lebih la...Aku jemur terus tepon aku tu. Td aku check,mcm dah xboleh guna...Aduss...nie nak buat announcement nie...huh...

PENGUMUMAN!!!
Kpd KENALAN Maisarah Ghazali,
Jgn tension ye kalau xdpt hubungi sy...
Tepon dah tinggal 1...
So,terpaksa bergilir...
Tapi,oleh krn Maisarah Ghazali nie seorg yg malas,
no celcom 013-980**** tu
mungkin xakan @ jarang diguna buat sementara waktu..
Kalau ada apa2 sila hubungi sy di 012-960****...
Tu pun kalau dpt...
Harap Maaf...
(n_n)
(n_n) ~ Okeh..nak sambung study plak..esok first paper exam...Doakan!!!Baru lps black out...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com