Bila mau pulang???


Ntah kenapa tetiba jek teringat kat abg ab...Maybe sbb da lme xjumpa...lme xdgr suara dier...lme xdengar nasihat dier...tp bila dier ada aku la yg paling degil n yg paling susah nak dgr nasihat atau teguran dier...bila da jauh baru teringat...bila nak balik???erm...tahu...lambat lg...Abg aku nie seorg yg pentingkan ilmu...Sbb tu dier sentiasa berjaya...aku?hehehe...entahla. Orang ckp aku seorang yg terlalu pentingkan MAIN...huhu...berbeza dgn abg aku...ramai org ckp aku nie degil dan suka fikir mudah...Almaklumlah..namapun MAISARAH...(kesenangan,kemudahan,kelapangan n kekayaan) jauh berbeza dgn perwatakan abg aku tu... tp walau apa pon org ckp,aku tetap bersyukur dgn diri aku nie...terimalah seadanya...huhuhuhu... Abg ab,kalau de baca pe yg kakak mrepek kat sini jgn terasa tau..Doa kakak selalu...Adikmu yg nakal nie sdg merinduimu...cpt2la sikit balik...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com