Hati ini...

Pada keindahan ini
Berirama melodi sepi
Yang aku sendiri tidak mengerti

Dalam damai kemesraan
Tersenyum angin di puncak awan
Melambai pohon di persisiran pantai
Malah
Tiada siapa pernah menanti

Hari yang baru muncul lagi
Lunak baik kata tadi
Bisa membuat aku leka di baringan
Dan terkena diragut mimpi

Aku menyapa keindahan
Aku sambut kemesraan
Indah... segar...
Mekar dengan kerelaanku...

Maafkan aku,hati... aku tak mampu bagi yang terbaik agar kau tidak tersiksa di dalam... Maafkan aku,rasa... aku tak mampu bertindak untuk halang kau dari terus merana... Maafkan aku,mata... aku tak mampu sekat kau dari terus mendung dan kalbu membisu di situ... Aku tak mampu buat apa2 melainkan melukai diri aku snirik... Aku tak tahu apa yang aku buat... Yang pasti aku merasa tersiksa sekarang... terlalu tersiksa... Aku tak mampu gambarkan apa yang aku rasa... Aku nak nanges,tapi aku tak mampu... xtau kat sape aku nak ngadu... terasa aku di ambang kejatuhan... ntah kenapa semanagat aku dah hilang... Terbang bersama perit luka aku yang lalu... Dan sekarang luka tue makin parah... Aku makin resah... makin sakit... saki sangat...

~I need to stop this... i dunno how... i have to stop all of these... but i seriously dunno how... feeling that everytime,everysecond,i cry in my heart,makes me feel really exhausted... ALLAH, pliz help me... i need u...

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com