Aku kali ini...

Huhuhu...Semalam waktu pergi KB Mall nak ambil laptop Bhah,aku sempat masuk SMO... Hehehe..Pe lagi...Beli Novel lagi...hahahaha... Aku beli 'Bidadari-bidadari Syurga' karya Tere-Liye... Best! citer pasal pengorbanan seorg kakak...


Tambah koleksi lagi...hahhahaa...Maisarah Ghazali nie memang...Bagus betul...Buku pelajaran xnak pula beli...hehhehee..bagus kan?hehehe..xpe..Asalkan otak aku berjalan... bergerak... hahaha...Pagi tadi aku jadi fasi untuk Program BI...Aku,Bhah n Ana jadi fasi sekali dengan Cik Sha,Cik Atiqah,Cik Izzati dan Encik Irwan...Seronok tgk...hahhaa...erm...Aku asyik perhati Luqman jek..Waktu main2 nampak dier seronok...Membe2 dier pon baik jek layan...Baru aku tau...dier xleh bertutur mcm org lain...Boleh tp lmbatla...so,dier lebih mudah berkomunikasi dengan menulis...Alhamdulillah...sekurang2nye dier xrasa tersisih..semoga ALLAH sentiasa memberi keberkatan keatas dier..Erm..semalam aku sakit hati sangat...Marah pun ade...Semalam aku dpt rakan sebilik yg baru...mcm2 la jadi..xperlu diceritakan...hehhee...Apa2 pun doakan aku yg terbaik...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com