Aku Di Sini...

Salam...dah lame xcoretkan apa2 kat sini...xseperti biasa...hehhee...macam2 dah jadi...Sekarang dah masuk short sem...Aduss..result untuk Sem 2 nie menurun...Nie lah parah kalau xbelajar betul2...xsampai 3.5 above...1 subjek aku masalah.Subjek yang perlukan pada pembacaan....iaitu TITAS....Sedih gak. Aku kan lemah bab2 membace nie...Tapi subjek laen ok la pulak...oleh sebab TITAS abis rosak pointer aku.Short sem nie aku kena pulun la...hehehhe...Short sem nie aku duk sebilik ngan hasnul...Bilik aku de 3 orang muslim dan 6 orang non-muslim...muslim aku,hasnul dan asma'...non-muslim lak,Cassie,Stacy,Irka,Didi,Dona dan Fanny...Alhamdulillah hubungan kiteorang baik.Doakan aku utuh...2,3,4 Julai nanti aku ada TOT Fasi MASIR...5,6,7,8,dan 9 Julai MASIR...(Minggu Silaturrahim)...kira orientasi pelajar baru under UTM nie bermakne aku jarang la duk kat alam maya nie...Tambah lagi laptop n internet k.0 sini..Aduss...nie maknenye aku bakal bergelar SENIOR! hahahahaha..xcaye lak..bak kata Ana..."Sa kena matang..." hehehe...pe pon aku harap aku dapat buat yang terbaik dalam setiap benda..Ameen...Doakan Aku...

~ maaf xdapat nak bebel banyak2...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com